torsdag den 26. november 2009

Tiden løber og julen nærmer sig :-)

Tiden flyver da godt nok afsted. Men i dag kom mine pakker afsted til julekalenderen. Ved godt det er i sidste øjeblik. Men de skal nok nå frem til 1. december :-)

Ellers har jeg scrappet julekort. Fik sådan lyst, da jeg læste denne artikel på scrapsisters: http://www.scrapsisters.dk/magasin/index.php/juletema/hurtige-julekort

Et af rådene i artiklen var f.eks. at bruge glansbilleder, så jeg fandt et gammelt album i skuffen i soveværelset, og brugte nogle af min barndoms glansbilleder. Det giver faktisk en god effekt. Det hvide stykke karton bag englen er faktisk en rest katon, som jeg lige prøvede Nettis puch på..... men nu er det brugt her - dejligt

Et andet råd var, at bruge ting i stedet for at gemme dem. For lang tid siden, dengang jeg ikke selv malede stempeltryk, sendte Lullemor mig nogle farvelagte stempeltryk, så jeg kunne lave julekort. Jeg var så rørt over de tryk, og nænnede slet ikke at bruge dem. Men nu er også de kommet i brug.

Ifølge artiklen var det en god ide at lave enkle kort. Det synes jeg, også jeg har gjort. Men jeg kunne altså ikke lave dem på 10 minutter.

Men enkle det blev de da :-)


Når jeg altså ikke lige fik lyst til at sy lidt i hånden og doodle, det sidste gør jeg ellers stort set aldrig, fordi jeg er så dårlig til det - selv med template :-)

I dag har Rene min kortkasse med på arbejde - åh bare han nu har fået solgt noget......håber :-)
Vi ses i morgen, for jeg vil nå mine 10 blogindlæg i november :-)
Ragna Iversen

Ingen kommentarer: