mandag den 21. juni 2010

2 Mariannelift mere

I dag skal I se endnu et par Marianne lift, og jeg lavede dem begge 2 til scrap i lørdags. Jeg nåede faktisk at lave hele 6 LO's denne dag. Jeg tror det gik så stærkt, fordi jeg brugte samme papirserie til alle 6 LO's. LO'et herunder er til Phillips bog, og det var først senere, at jeg kom til at tænke på, at papirserien er en forårsserie ....til et snebillede :-) Men jeg er nu alligevel ret glad for LO'et. Måske gik processen også lidt for stærkt til tider. Jeg glemte i hvert fald at dække mit foto, da jeg sprøjtede mist på dette LO....... men egenligt kan jeg godt lide effekten af mist i ansigtet på dette fjolle LO :-)
I morgen skal I se lift af AnneT :-) Fortsat god dag
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Bertram sagde ...

det vigtigste er vel at papiret er som man gerne vil have det og ikke hvad det egentlig var meningen. Det er nogle meget fine og enkele LO's du får lavet - mist i ansigtet? Det kan man ikke se SMIL

Marianne sagde ...

De er super søde begge to - og jeg kan især godt lide det øverste :o) Tihi - jeg har næsten lige brugt noget julepapir til et strand-bilelde - det kan man sagtens. Uha, kan næsten ikke vente til lørdag :o) Knus.

Vranda sagde ...

Man kan jo blive helt grebet af det når nu man er i gang.. så der sker en form for smutter ind i mellem. I dette tilfælde syntes jeg bestemt ikke at det gør noget :)

Susanne sagde ...

Hvis ikke du havde nævnt at det var forårspapir så havde jeg slet ikke skænket det en tanke. Jeg synes bestemt ikke at det gør spor - det ser da super ud:)Dejlige LO's begge 2:) Hende Marianne er nu skøn at lifte fra;)Det ynder jeg også at gøre:)