mandag den 28. juni 2010

Så bliver der tid til scrap igen

Så er eleverne gået på sommerferie, og jeg får igen tid til alt det jeg gerne vil f.eks. at scrappe og lave radio. Jeg regner med at arbejde med planlægning af næste skoleår i denne her uge og den sidste ferieuge. De søde elever i 4.a. skulle naturligvis have en feriehilsen med hjem. Da skolen har en kostpolitik faldt valget på vandballoner. De små poser gjorde lykke hos de fleste, og jeg fik slidt et par dies jvf. mine månedsmål.
I lørdags havde jeg besøg af 3 glade scrappiger, og jeg nåede at lave 4 LO's. Lørdag aften lavede jeg et til, og i går blev det så også til 3 stk. Det er bare dejligt at have tid til sin hobby. De næste billeder er lidt glimt af, hvad I får at se de næste dage.

Marianne var desværre forhindret i at komme pga. en syg trold, men hun kigger forbi torsdag. Det glæder jeg mig rigtigt meget til, så er der tid til både snak og scrap.

Jeg er faktisk ved at være lidt træt af mine månedsmål for juni. De er sådan lidt for gamle synes jeg, og jeg glæder mig til at lave nogle nye. Men jeg har også nået en hel del af dem. Mere om det senere på ugen.
Nu vil jeg nyde solen lidt, og så måske scrappe et enkelt LO mere i aften :-) ........eller lave årsplan for dansk.....at vælge, at vælge, at vælge :-)

Fortsat god dag
Ragna Iversen

5 kommentarer:

Helle sagde ...

smart med de små poser med vandballoner. rigtig søde

glæder mig til at se de lO er du ikke lavede sammen med os

Marianne sagde ...

Glæder mig også til torsdag - men ih altså!! Ragna, jeg vil se de LOs nu - og ikke de næste dage. Øv at gøre folk så nysgerrige... Fede detaljer i hvert fald :) KNUS

Vranda sagde ...

Tusind tak for i lørdags, det var rigtig hyggeligt. Og tak for hjerte bradsene :)Jeg har det som de 2 andre, jeg vil også gerne se de lo som du lavede efter vi var kørt... Men der er jo ikke andet at gøre end at vente i spænding...

Maria Krumbaek sagde ...

rigtig god idé med vandballoner! Super sødt :)

Glæder mig til at se dine LOs helt!! :D
Kram Maria

(jeg ville vælge scrap frem for læseplan ;))

Susanne sagde ...

Rigtig sød idé med vandballonerne til 4.a - hvem der bare havde haft dig til lærer i 'folkeren':)

Det er altså super tarveligt sådan kun at vise smugkig;) Det ser rigtig godt ud så jeg vil glæde mig til at se dem alle i fuld størrelse:)