søndag den 18. juli 2010

Chokoladeæsker

Jeg har set AnneT lave en hel række af skønne chokoladeæsker, så da en af Renes kollegaer skulle stoppe, lavede jeg en til hende. Nu vrimler det så ind med bestillinger på kasser - dejligt. Disse to er til en børnehave, hvor de to huse hedder hjørne og gården. De skulle bruges som afskedsgave.
Papiret er rester fra vores bryllupsindbydelser, bordkort osv. Godt inspireret af AnneT, har jeg slidt mine dies lidt. Faktisk er det første gang jeg bruger ræven :-) Må sige at jordbærdien og myrerne samt bladene er mine mest slidte dies.

Men jeg er nu også glad for kurven. I morgen må I få flere chokoladeæsker at se.
Ragna Iversen

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare fine :o) Slønt med bestillinger - det er da også en genial gave :) Den ræv er da SÅ sød - hvordan har du kunnet lade være med at bruge den?? Knus M, der glæder sig til torsdag.....

Maria Krumbaek sagde ...

de er bare blevet rigtig fine!

Vranda sagde ...

De er blevet rigtig lækre og jeg er sikker på at de vil blive godt modtaget :o) Dejligt at se at du har gang i at bruge dine dies.

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen søde æsker du har fået lavet :)

Helle sagde ...

lækre æsker, man får helt lyst til at lave nogen. lækre dies du har brugt...