mandag den 19. juli 2010

Kortkassen og 26,4kg

Jeg har jo i lang tid lovet at fortælle lidt nyheder om min kortkasse. For 1 uge siden afleverde jeg den her: http://www.ringkobinggrafik.dk/ og mine kort kan nu købes der. Så må vi se, om der er salg i dem. Kassen skal stå der i 2 måneder, og min mave er lidt nervøs over det :-)

I dag vil jeg igen vise et par chokoladeæsker. Begge kasser er bestillinger. Denne gang har jeg ikke slidt mine dies, men til gengæld brugt nogle gamle alfabeter købt hos lige om hjørnet, da den butik eksisterede. Kunne nu godt tænke mig det alfabet selv.

Og så en lille beretning fra projekt "sundere liv" I dag har jeg meldt mig ind i et motionscenter, og i den forbindelse fik jeg målt min fedtprocent. 26,4 kg fedt forefindes nu på min krop, og det er lidt for meget, men nu håber jeg at procenten kommer til at falde. Om 8 uger skal jeg have målt den igen, og så skal I nok få lov at høre resultatet. I mellemtiden kommer der muligvis en beretning eller 10 om ømme muskler.....


Vores drenge er netop vendt hjem fra ferie hos mormor, og imens de var væk, har vi fået nyt gulv i stuen, og der er også blevet bestilt nyt skab til soveværelset. Jeg er så glad for de ændringer vi har fået lavet i vores hus over de sidste måneder.

Fortsat god aften
Ragna Iversen

2 kommentarer:

Vranda sagde ...

Pøj pøj med kortkassen, jeg tror nu nok at det skal gå godt. Det er nogen utrolig flotte chokoladeæsker du får lavet for tiden.. mums.... Alfabetet minder meget om Abigail Grand, men er ikke helt den samme. Den har jeg lige købt i usa. Så hvis du mangler nogen navne eller en overskrift så må du sige til :o) du kan prøve at se bogstaverne på min blog under d. 18. juli 2010. Det bliver spændende at følge dit sundere liv. Og glæder mig rigtig til at se det i slutningen af august..

Marianne sagde ...

Super flot æske igen - og held og lykke med kortsalget :o) Du kommer helt sikkert til at få solgt ud inden de 2 måneder - det skal du slet ikke være nervøs for søde :o)
Og det bliver spændende med vægttabet... Glæder mig til at høre mere om det hele på torsdag :o) Knus M.