fredag den 11. januar 2008

Forsvundet i cyperspace og en opgivet udfordring

Som de fleste af jer sikkert ved, så er jeg forsvundet i cyperspace. Thescrapcatforum har haft nedbrud 2 gange på et døgn. Efter det første nedbrud kunne jeg godt komme på. Men efter det andet var min profil samt alle mine indlæg væk. Marianne har forsøgt at finde mig, diverse hjælpere på supportforummet har forsøgt at finde mig. Men uden held. Nu er jeg så blevet "en sag" til opklaring. Når nu alt det her er sagt, så er det da lidt sjovt at være en sag. En forsvunden dansker, som nogen ligefrem savner LOL Nu må I ikke tro, at jeg er en af den slags danskere, som virkeligt gerne vil forsvinde fra jordens overflade, og gemme mig på en lille fredet plads. Nej jeg vil super gerne findes igen....så vil I ikke være søde fortsat at lede?

Nå men til noget lidt mere alvorligt. Jeg har jo meldt mig til den store udfordring på www.multiscrap.blogspot.com Men desværre har jeg hverken glitter eller bling i min scrapbeholdning, så jeg må springe denne udfordring over. Det tager mig jo normalt en uges tid at lave et LO, og jeg synes derfor ikke, at jeg kunne nå at bestille noget hjem. Og nå ja har jo også allerede brugt en del penge på scrap i denne måned :-) Jeg synes ellers, at det er en ret fed udfordring. Jeg glæder mig vildt meget til at se, hvem de forskellige lifter. Jeg ser tit selv LOøs rundt omkring på diverse blogs, som jeg gerne vil lifte. Men der er somregel ikke lige tid, og så glemmer jeg dem igen. For der dukker jo heletiden nye op. Mon ikke andre derude har det ligesom mig?

Hilsen den forsvundne dansker Rnielsen79 (som nu er forklædt som julemorragna)

p.s. historien bag det nye navn kan de af jer, som ikke kender den få i morgen.

3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg håber altså snart du bliver fundet igen - vi kan jo ikke ha' at du svæver rundt dér i cuberspace :D
Jeg er osse hoppet over den glimmer/bling udfordring - ejer ikke meget af slagsen, det er nemlig slet ikke mig ;)

Marianne sagde ...

Hvis du gider at køre efter det, har jeg adskillige flasker glitter, som du må låne ;o)
Godt, at du ser humoristisk på at være forsvundet - selv om det ikke er helt så sjovt. Måske man skulle lave et LO - "Da Ragna forsvandt i Cyberspace" *griner*

Anne Bente sagde ...

hehe, ja det er da noget værre noget, sådan at være forsvundet, men godt man kan skifte navn :)