søndag den 9. september 2007

3 måneders dag


I går var det præcis 3 måneder siden jeg lavede mit første LO, og da Rene lige var vendt hjem fra Norge, så skulle det naturligvis fejres. Den slags klares naturligvis bedst med scrap, scrap og atter scrap. Bare fordi man ikke kan komme til SAM, så kan man jo godt gå scrapamok alligevel. Jeg fik i hvert fald for første gang nogensinde lavet hele 2 LO's på en dag. Det ene er ikke fotograferet endnu, men det første får I her. Noget af det nåede I lige at se i et tidligere indlæg. Jeg havde jo lige lavet bogstaver til bogstavswappen på GQ, og jeg kunne slet ikke stoppe igen, så det blev til en hjemmelavet overskrift. Det bliver bestemt ikke sidste gang. for det første er det bare så skønt at kunne benytte æ,ø og å, og desuden har jeg stadigvæk meget at lære på det område.
Alle materialerne er fra min augustmånedspakke fra sweetpeascraps. Jeg har andetsteds set, at der kan laves hele 15 LO's af denne pakke, så jeg vil udfordre mig selv til at forsøge at lave 10. Da jeg kun har lavet et par og 20 LO's til dato, så kan det godt kaldes lidt af en udfordring. Især fordi september pakken allerede er kommet.
Ha en god dag, og et ekstra stort tillykke til alle dem, der idag kan lade sommerfuglene hvile ovenpå den flotte modtagelse af udgivelsen i går.
Ragna

Ingen kommentarer: