mandag den 3. september 2007

De der bogstaver



Nu har jeg siddet lidt over de her swap bogstaver, og det går faktisk ok. Jeg har fundet nogle flotte bogstaver på nettet og printet dem ud, limet papir på og klippet/skåret. Synes faktisk at mønsterpapiret gør en hel del, så nu får vi se, hvor meget pynt der kommer på. Men midt i alt det her kom jeg lige i tanke om, at jeg til en udfordring på GQ faktisk har lavet nogle bogstaver. Godt nok, skar jeg dem bare ud fra et stykke papir, hvor de var printet på - men alligevel. Her er LO'et i hvert fald. Det er faktisk også det første LO, som jeg har brugt håndskrift på. Marianne siger jo, at det kan læres, så jeg har bestilt et journaling stempel, så jeg rigtigt kan få øvet mig.
Og bogstaverne? Ja dem får I jo ikke at se før modtageren. Til gengæld lover jeg, at I får dem allesammen inklusiv dem jeg modtager at se, når den tid kommer.

Husk at kigge forbi igen i morgen
Ragna

p.s. ved ikke hvorfor uret ikke lige passer nederst - klokken er nu lidt over 17

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Selvfølgelig kan det læses - det ser hamrende godt ud!! Er altså lidt vild med den overskrift med alle de brads.... ;o)

Knus M

Mia sagde ...

Uret kan rettes under tilpas -> indstillinger tror jeg nok... Fik i hvert fald rettet mit da det heller ikke passede til at starte med!