lørdag den 15. september 2007

Svar på min egen udfordring

Her er så, hvad jeg kom frem med som svar på min egen udfordring til spsmånedspakken (se indlæg længere nede). Jeg har købt nogel fantastiske clearstamps fra Autumn Leaves, til at skrive tekst i. Jeg har imidlertid aldrig (med undtagelse af LO'et "Klar til lillebror" længer nede) brugt stempler, og det gav mig en del besvær. Som altid var der hjælp at hente på GQ. Det viste sig hurtigt, at stemplet skulle have været monteret på en akrylklods. Da jeg ikke ejer en sådan, blev jeg rådet til at bruge låget fra en cd eller et stykke glas. Jeg valgte låget fra en cd. Jeg er overhovedet ikke tilfreds med stemplingen, men jeg øvede mig i over en time på papir, og til sidst skulle det LO altså bare være færdigt. Med tiden gør øvelse vel mester. Jeg havde forudset, at jeg ville få svært ved at bruge de orange border fra måneds-pakken, men det gik ok synes jeg. Marianne (thescrapcat) har allerede lavet en skitse til den næste udfordring med måneds-pakken, og hun har drejet den sådan, at alle kan være med, også selv om de ikke får pakken fra sps. Det synes jeg er rigtigt smart. Jeg har allerede fundet billeder, og glæder mig til at få tid til at lave den.

Hvis du vil være med, så kig forbi Mariannes blog: ´"The scrapcat.blogspot.com

Husk at kigge forbi i morgen, hvor jeg videresender min nicematters award.

Ragna

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jeg synes, at den er blevet rigtig god - og så har du ikke engang snydt med borterne ;o) Fed idé at lade dem være linier - det skal jeg prøve.... ;o)

Kirsten sagde ...

Det er et rigtig flot LO du har lavet her. Det er noget superflot papir fra månedspakken, og et godt billede af sønnen.
Jeg synes altså heller ikke det er det nemmeste at bruge clear stamps, dem er jeg aldrig blevet helt gode venner med. Men du nok ret i at det handler om at øve sig. Det vil være godt at anskaffe en akrylklods, det er det der giver mest stabilitet.

sara sagde ...

Den er bare flot og jeg er sikker på du nok skal komme efter det med de stembler på ettidspunkt...Øvelse gør jo mester...
Men rigtig flot Lo og genialt med borderne som linjer

Gurli Laursen sagde ...

Hej Ragna;
Tusind tak for din søde kommentar i min blog. Hvor er det dejligt at se, hvordan du kaster dig ud i scrapbookingens verden - og allerede laver nogle skønne layouts. Det er en fornøjelse at se det, du laver;