fredag den 7. september 2007

Scraptavs

Onsdag lidt over middag fik jeg to lækre pakker fra sweetpeascraps ind af døren (august + september kit), og jeg var helt vild tændt på at scrappe. En time senere ringede Rene og bad mig pakke en kuffert i en fart. Han skulle expres til nordnorge, hvor kasseapperaterne pludseligt ikke virkede. Et hotelværelse havde de ikke været i stand til at opdrive til ham, men han var nødt til at nå flyet klokken 18. Da han nåede frem kvart i to om natten, havde de heldigvis fundet et værelse til ham. Torsdag morgen klokken lidt over ti ringede han og sagde, at nu var det fixet. Men han kunne ikke få plads på et fly hjem før i dag over middag, hvilket vil sige, at han tjekker ind til Disney sjov med Benjamin. Så meget for min scraptid. Med to mindre børn på fuld tid, er der ikke ligefrem tid til overs. Nå, men her kan I da se, hvad jeg nåede inden telefonen kimede.
Håber virkeligt, Rene har lyst til at tage ungerne et par timer i weekenden, for mit hoved summer af ideer....... de pakker er så lækre. Yderligere mere har jeg lige modtaget mail fra dreampapers om, at min pakke er på vej. Jeg ved snart ikke, hvad jeg glæder mig mest til mine nye journaling clearstamps eller my scrap cornor. Nå, men hvis jeg kender posten ret, så har jeg pakken engang onsdag over middag. Inden da skulle jeg gerne have nået at oploade lidt lækkert lavet af augustpakken fra sweetpeascraps.

Så kig forbi igen i løbet af weekenden.

Ragna

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Uha, jeg er SÅ misundelig over, at du allerede har fået september-pakken fra SPS..... Glæder mig SÅ meget. Selvfølgelig kan Rene da tage ungerne et par timer i weekenden... De mænd altså... Glæder mig til at se, hvad du kommer op med ;O)