søndag den 23. september 2007

Båndudfordring

www.thescrapcat.forumup.dk lød udfordringen i går på at bruge bånd. Som dagen skred frem viste det sig, at mine drenge ikke gav mig meget scrapro. Men jeg fik da lavet dette hurtige LO.

Det tog mig kun ca. 40 min. så hurtigt har jeg aldrpg lavet et LO før. Om resultatet er derefter må du selv bedømme. Pga. den manglende scraptid blev båndudfordringen til 3 udfordringer i en for mig, idet LO'et er lavet udfra følgende krav
  1. Der skal bruges bånd
  2. Det skal være færdig i aften (startede omkring klokken ni)
  3. Der skal være uudfyldt plads

Det sidste var en enorm overvindelse for mig. Jeg plejer altid at fylde hver et åbent rum på et LO ud.

Fordi LO'et var så hurtigt at lave, nåede jeg også at gøre mit bidrag til www.scrapisfun.dk semtember konkurrence færdig. Men det kan I jo af gode grunde ikke se endnu.

På skrivebordet ligger også endnu et halvfærdigt båndudfordringsprojekt. Mon det bliver færdigt i dag?

Ha' en god dag

Ragna

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg synes bånd-LOet blev flot! Jeg kan godt li' de store bare flader, og du har ret, det er ikke så nemt endda at lade så meget være bart. Supert med båndene under billedet! :-)

Kirsten sagde ...

Fint og enkelt LO.
Uh.... kender godt det med, at hver eneste cm2 skal være udnyttet :-)