torsdag den 13. marts 2008

Forsinket månedsdag og tusind tak for en dejlig dag i Ejsing

I lørdags tilbragte jeg den mest fantastiske dag i Ejsing sammen med en masse skønne scrapbutikker og skønne scrappiger/damer. Min pengepung blev lettere, mine ben trætte og mit hoved fyldt med viden osv. Sabina det var bare så godt arrangeret det hele, og jeg glæder mig allerede til næste år - Fantastisk gået.

Jeg havde rigtigt travlt, hvilket min skridttæller også viste. Jeg havde gået ikke mindre end 22.000 skridt + lidt ekstra... Hvor præcis sådan en billig tæller er ved jeg ikke. Men de personer jeg sad til bords sammen med vil sikkert gerne bevidne, at jeg ikke sad ned meget længere end 5 min af gangen. Men tusind tak for hyggeligt samværd til alle dem jeg talte med. Forum blev rost i høje toner fra ALLE, og det var bare så skønt. TAK for det.

Faktisk havde jeg jo nimånedersdag i søndags, og egenligt skulle I have set det LO, som jeg har haft med så mange gange i Holstebro LOL. Det blev faktisk færdigt i Ejsing. Men jeg har ikke fået det fotograferet endnu :-) I får derfor dette LO:

Det er faktisk også meget sigende for perioden. Jeg har nemlig haft min første scrappersblok... Jeg har simpelthen følt presset af, at jeg ikke længere er nybegynder. Jeg begyndte at føle, at mine LO's hele tiden skulle blive bedre, og det var en umulig byrde at leve op til. Til sidst satte jeg uret på 30 min til at finde materialer i, og derefter 30 min til at scrappe i. Dette er resultatet. Man kan nok ikke ligefrem kalde det fantastisk. Men det er et udtryk for, hvad scrap handler om, at fastholde minder og hygge sig imens man gør det.

Og jeg holder stadigvæk fast i mit nytårsløfte. Jeg har kun brugt rester fra henholdsvis Cherryarte og BG + nogen stickersbogstaver fra Panduro og nogle ballonstickers som jeg har købt til fødselsdags LO*s for længe siden. Desuden har jeg brugt en sort pen.

Hmm det kommer lige i slideshowet, når jeg har tid.....


I aften skal jeg til scrap i Holstebro, og jeg har fået lokket de andre piger med til at vi skal farvelægge stempler. Vi må jo øve os i de ting, som vi lærte på Sofies kursus i Ejsing. Posten har været forbi med en masse stempelaftryk som Rikke (Scraps) har sendt mig, så det tegner til at blive en rigtig god aften. Tak for trykkene Rikke.


Fortsat god dag til alle derude i cyperspace og reallife
Ragna Nielsen


4 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Hejsa

Ville lige fortælle hvor jeg fik fat i "målebåndstapen" - hos Fru Hansens kælder - der var både beigefarvet og lyseblåt.

Netti sagde ...

Ej vi to går da også forbi hinanden til scrap i holstebro - men næste gang der kommer jeg. iaften skulle vi til skolefest og se vores datters klasse opføre et skuespil - indrømmet jeg ville heller til Holstebro :o)
Superflot layout du har lavet. hvis du sys det hele bliver lidt ens hvad så med at bruge skitser? det begyndte jeg på ved årsskiftet og det har godt nok udfordret mig.

Thanni sagde ...

Jeg synes det er et dejligt LO - og et skønt billede ;)
Og som du siger, så handler det hele jo om at hygge sig med det man laver :)

Charlotte Ravn sagde ...

Ja jeg tror man gør sig selv en stor tjeneste ved at erkende, at man skal scrapppe for sig selv og ikke for, at andre skal falde på halen over det man laver! Det skulle jo gerne være en fornøjelse! Jeg synes det er et lækkert LO, du har lavet med dine rester!