torsdag den 28. januar 2010

Lidt jeg gerne vil af med

Jeg har et par dies, som jeg har fået dobbelt af. Disse to sælges derfor til 30kr stykket. Køber betaler porto. Kan medbringes til Scrap i det jyske eller convention i Middelfart.

Jeg har virkeligt mange alfabeter, og efterhånden er det tid til at smide rester ud. Men rigtige vestjyder smidder jo ikke ud :-) Så derfor vil jeg gerne forære disse rester væk, hvis nogen vil have dem. porto betales af køberen. Kan medbringes til scrap i det jyske eller convention på fyn.

Fortsat god dag
Ragna Iversen

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

bogstaverne vil jeg meget gerne have
mvh mette alias speedie

Helle sagde ...

øv ellers ville jeg da også gerne have prøvet dem...

Knus Helle
(TK)

Betina Olesen sagde ...

Jeg vil gerne købe græsstrået, og er der ikke noget med at du gerne vil have æsken??? og det passer fint med scrap i det jyske....

Jaaa, bogstaerne ville jeg da også gerne have hjulpet dig af med... men sådan er det jo at komme for sent ;-)