onsdag den 2. juli 2008

Lige et lille kort

Vi har været til et par studenterfester, og jeg har naturligvis lavet kort i den forbindelse. Desværre har jeg ikke fået fotograferet dem allesammen. Men her er det kort, som min kusine fik
Jeg har brugt rester købt af Marolle, et stempel fra en stempelswap på thescrapcat, skumbogstaver en brad fra Panduro og blomst købt i løssalg hos www.scrapisfun.dk
Jeg nåede ikke at stemple til Tobiaskristian i går, da tingene pludseligt gik stærkt på scrapcat. Nu er markedspladsen delt i to, der er kommet nye meget billigere reklamepriser og desuden er julimånedsscrapper kåret.
I dag skal jeg planlægge årsplaner og kopiere materialer til mine tyskhold til næste år. Desuden har jeg en frokostaftale med en veninde.
Rigtig god dag til jer allesammen derude
Ragna Nielsen

1 kommentar:

Netti sagde ...

Sikke et sødt kort. totalt lækkert.