tirsdag den 1. juli 2008

Så blev jeg også "tagged"

Så kom turen også til mig, www.simonsenscrap.blogspot.com har tagged mig:-)

5 ting på din to-do liste
1: Holde møde angående 8 klassernes introtur
2: Få gjort 8.a's klasseværelse lidt hyggeligt (stooooooort projekt, der er tisgulevægge)
3: Lave årsplan til engelsk 5.a.
4: Ryge fisk fra weekendens fisketur sammen med Benjamin
5: Stemple motiver til Helle, så vi kan bytte lidt :-)

Snacks jeg kan lide:
Hmm næsten alt usundt :-) Men favoritterne er poletter og skumfiduser og is.

Hvis jeg blev millionær ville jeg.....
Købe det der fold ud scrapskab, som vi vist alle efterhånden har set vidioklip med + fylde det op (er bange for det er dyrere end at købe skabet :-))
Rejse en masse med mine drenge og Rene
Få nyt køkken og badeværelse
Hjælpe kræftens bekæmpelse med deres forskning gerne med en million eller 2.

Jeg tagger www.tobiaskristian.blogspot.com og www.rumlebumleblogspot.com

Da jeg sidder på skolen og forbereder mig, får I ikke lige noget kreativt nu :-)

Fortsat god dag allesammen
Ragna

Ingen kommentarer: