torsdag den 27. december 2007

Faldt af i svinget

Jeg nåede ikke med helt til den 24 i "Christmas countdown". Glemte det faktisk helt, da Rene fik ferie, og vi for første gang i rigtig lang tid var samlet uden sygdom i blandt os. Vi hyggede os rigtigt de sidste dage op mod jul med at gøre de sidte ting klar. Juleaften fik jeg meget overraskende følgende to scrapgaver:


Det er to bøger til den xyron personal cutter, som jeg fik af Rene og drengene i julegave - et par måneder før tid:-) Men der var også en skøn scrapoverraskelse under træet. I løbet af december måned, har min lillesøster flere gange ringet fra forskellige butikker, hvor hun spurgte efter scrapbøger til min xyron eller andre scrapsager. Svaret var altid, at det havde de altså ikke. Men Mille blev hårdnakket ved med at lede, og hun har været vidt omkring, dog uden af finde det ønskede. Under juletræet lå der derfor et hjemmelavet gavekort "Til verdens bedste storesøster, for med at det scrappelappe du gør, så får du snart brug for nye materialer". Der var også en lang tekst i det vedlagte brev, som jeg måtte fælde et par tårer over. Ved ikke lige, hvad det er med mig og julen. Men synes altid der er en gave under træet, som jeg lige må flæbe lidt over:-) Det gavekort var i hvert fald årets bedste gave tusind tak Mille.

I morgen er der cyper crop på http://www.thescrapcat.forumup.dk/ Det betyder, at Marianne og Nynne kommer på besøg allerede fra klokken halv 10. Det glæder jeg mig rigtigt meget til. Pigerne på scrapcatforum er rigtigt gode til at skrive indlæg, og det er bare så skønt, at der altid sker noget. Jeg elsker simpelthen det forum, og jeg er super glad for, at Marianne lader mig gøre stort set, hvad jeg har lyst til derinde :-) Endnu engang tak til alle jer, som deltog i julekalenderen, det var så hyggeligt, og selv om jeg skal arbejde næste år, så er jeg klar til at arrangere en ny runde:-)

Hvis du ikke allerede er medlem på http://www.thescrapcat.forumup.dk/ så bliv det i aften. Der er præmier på spil fra 4 forskellige scrapbutikker i morgen. En stor tak skal også lyde til de butikker som støtter op om forummet og arrangementet i morgen.

Kan I have en rigtig god aften
Håber vi ses i cyperspace i morgen
Ragna

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Kender godt det med den der "snøfte/tude-gave" ;)..og skønt du fik nogen dejlige scrapsager i julegave..glæder mig til Cyber-crop imorgen..I er et par gæve piger dig og Marianne - på det allerbedste forum ;)