onsdag den 19. december 2007

Næsten ovenpå

Så er næsten hele husstanden blevet rask. Det er kun Phillip som stadigvæk er syg. Men han er i bedring, og har slet ikke kastet op i dag. Håber han bliver helt frisk til i morgen. Og så håber jeg virkeligt, at der går længe inden nogen her i huset bliver syge igen, for synes godt nok, at vi har været hårdt ramt i år.

Jeg lovede jer jo et julebord den anden dag, da mit kamera ikke ville samarbejde. Det får I så nu. Det er 2 år siden julebordet så sådan ud. Det er såmænd ikke fordi jer gør en helt masse ud af det. Men kan alligevel godt lide at tage et billede af bordet hvert år:-)

Hmm jeg skylder da vist også en julehistorie....men den må altså vente til weekenden:-)

Dagens julepynt er nissefar og nissemor. Dem har jeg fået at min bedstemor (mors mor), og jeg er meget glad for dem. Som I kan se, så får nissefar af og til et kram eller ti af ungerne, og han er efterhånden ved at miste lidt af skæget. Må vist se, om jeg kan få det fixet til næste år Kurvestolene var jeg på udkig efter i laaaaaaaaaang tid, og fandt dem først 3 år efter, at jeg havde fået nisserne. Det starinlys, som står imellem dem, er et af de starinlys som ikke må brændes her i huset. Det SKAL stå der hvert år:-)
Jeg ved godt, at billedet ikke er særligt godt. Synes ellers selv, at jeg rigtig var på forkant i dag. Fik fotograferet i formiddags osv. Men jeg havde så lige overset snoren fra gardinet og en ledning. Men sådan er det, hastværk er somregel lastværk.
Nu er det snart dagen før dagen. Ih hvor jeg glæder mig
Ragna
Ja i dag kommer der altså også en 2'er Phillip har lige rejst sig op for første gang. Benjamins flotte røde madkasse stod på stuebordet (Rene er til badminton i dag, så han havde lige spist en ekstra rugbrød), og den ville Phillip have fat i :-) Det går godt nok stærkt med ham nu.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Sikke dog et hyggeligt hjem du har dig der :) Hvor er det godt, at høre familien har det bedre og at det går så hurtigt med de kære små.

Rigtig god aften til dig.

KH Heidi

Thanni sagde ...

Det ser hygligt ud - både julebordet og nisserne i vinduet :)
Godt I snart er raske...og det er med at nyde de små - det går alt alt for stærkt med at blive stor ;)